Методологія

 

Технології та методи навчання

Основою педагогічної концепції програми є педагогіка участі.

Навчальні заходи програми включають, як традиційні академічні форми навчання, так і активні та інтерактивні.    

Навчання є зорієнтованим на особистий досвід учасників, враховує їх психологічні та фізичні особливості. У навчальних заходах програми використовується інклюзивний підхід. Люди з інвалідністю зазвичай входять до навчальних груп. Це враховується в логістиці та в методології заходів.

До навчального процесу інтегровані сучасні педагогічні технології, зокрема, такі як «Форум-театр», «Free to choose», використання фільму у навчанні. Окрім обов’язкових занять практикуються вечірні факультативи – «Дискусійний клуб». Основою дискусій переважно бувають кінострічки – лауреати Міжнародного фестивалю «Дні документального кіно про права людини».

Оцінювання Програми: підходи, методи, інструменти

Програма передбачає систему оцінювання, яка включає, як внутрішнє так і зовнішнє оцінювання.

Предметом оцінки є, як процес проведення окремих заходів та їх результатів, так і реакція учасників, ступінь засвоєння ними знань, навичок та формування власної позиції і т. п..

Кожний навчальний захід закінчується заповненням оціночних форм учасниками. В процесі заходу група, яка його проводить постійно відслідковує ступінь досягнення освітніх завдань і т.п..

У 2009 році для здійснення оцінки були запрошені експерти Гельсінського Фонду з Прав Людини (Варшава, Польща).