Зустріч-дискусія «Зміни, що відбуваються в традиційних медіа під впливом онлайн-ресурсів»

 
Дата події: 
Tue, 2013-05-28 09:35

 

28 травня Посольство США в Україніспільно з МГО "Інтерньюз-Україна"та спільнотою медіа-інноваторів MediaNextзапрошують на відкриту дискусію на тему «Зміни, що відбуваються в традиційних медіа під впливом онлайн-ресурсів»зДжозефом Галарно (корпорація Daily Beast) таЕріком Харрісом (веб-проект Buzz.feed.com).

 

Під час дискусії експерти пропонують обговорити трансформації, які відбулися з традиційними ЗМІ в епоху цифрової революції і порівняти досвід української та американської журнальної й газетної індустрії.

Коли: 28 травня 2013 (вівторок) з 13.30 до 14.30

 

Де: офіс МГО «Інтерньюз-Україна», м. Київ, вул. Ризька, 15, о (м. Дорогожичі)

Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти

 

Робоча мова:переважно англійська (за необхідності з перекладом на українську)

 

Умови участі: лекція безкоштовна та відкрита для журналістів, редакторів, учасників спільноти MediaNext. Для участі в зустрічі необхідно заповнити РЕЄСТРАЦІЙНУ АНКЕТУ http://bit.ly/discussion_Galarneau_Harris. Заявки приймаються до 16.00, 27 травня.

 

Результати відбору: учасники отримають підтвердження реєстрації в залежності від наявних місць у понеділок 27 травня до 18.00.

 

Про спікерів:

 Джозеф Галарноє засновником і генеральним директором Mezzobit, стартапу з Нью-Йорку, який пропонує цифровим видавцям інструменти для управління збором даних на сайтах та мобільних додатках. Раніше Джозеф був директором з виробничих питань і генеральним менеджером цифрової галузі компанії «The Newsweek/Daily Beast Company», яка публікує видання Newsweek.com, TheDailyBeast.com і понад десять тижневих додатків до журналу «Newsweek». Також працював технічним директором у видавництві «Thomas Publishing» (приватний глобальний провайдер у сфері бізнесової інформації) і був першим технічним директором журналу «New York Magazine». Серед його клієнтів були такі видавництва і фірми, як «The New York Times», «Advance Publications», «Philip Morris» і «JPMorganChase».

 

 Ерік Харріс є виконавчим віце-президентом з комерційної діяльності BuzzFeed, що є соціальним он-лайн виданням з 30 мільйонами відвідувачів в місяць. BuzzFeed був заснований у 2006 році Йоганном Перетті (співзасновником The Huffington Post) і спеціалізується на оцінці «вірусного потенціалу» новин, фото, відео та інших типів контенту для подальшого вірусного поширення в соціальних мережах. Видання позиціонує себе лідером в організації уявлення соціальних новин. До цього Ерік був віце-президентом з управління торгової продукції  в компанії  Operative Media,  де він допомагав будувати платформу управління рекламою. Перед цим Ерік керував сайтом www.washingtonpost.comі провів кілька років, консультуючи Price Waterhouse.

 

 

Із запитаннями звертайтеся до Юлії Бабко, моб.: 063-710-13-96, e-mail: jbabko@internews.ua

Автор: 
Костянтин Рєуцький